Angelica

måste bara berätta lite om henne. hon är underbar, på alla tänkbara sätt. hon har en sån utstrålning, dendär angelica, o trots sin unga ålder på 12 år, är hon faktiskt väldigt fiffig och fin. dessutom har hon en klädstil som man bara kan avguda, så snyggt! får nästan lust att fälla en tår varje gång jag talar med henne, pågrund av att jag saknar henne så otroligt mycket! dom dagarna jag talar med henne, så vet jag att ingen eller inget kan komma och förstöra min dag. hon är så vacker, hennes ansiktsdrag är ju som en ängels, kanske det hänger ihop med namnet, angelica, ja, ni förstår.
och ärligt sagt, så loppupeleis så är hon den ända som does matter, skulle offra allt för henne. miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0